Dunia Platonis

whatever, wherever, whenever. Free your mind!

Women, What Is It With Diamonds?

with 4 comments

Yeah, what is it with those sparky little things?

We’ve seen already how they produce diamonds. Have you seen Blood Diamonds yet? Violence, and even blood, are the price for “the” most beautiful things in the world. But, it won’t stop the admiration.

Of course, I’m exaggerating, ladies. Just curious how the little thing could attract your eyes so much…

But, seriously, what is it with diamonds? How can you find the beauty from those little stones?

Well, I’m just curious…

Iklan

Written by hawe11

September 14, 2008 pada 11:17 pm

Ditulis dalam celetuk

Tagged with ,

4 Tanggapan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Simply because they’re sparky

    acoenk

    September 15, 2008 at 1:01 pm

  2. eh, nggak juga kok… nggak semua cewek maksud saya…
    saya sih biasa2 aja, gak doyan2 amat sama yang namanya si diamonds itu… cuma kalo dikasih gratisan sih ya mau aja dong! soalnya itu emang “sesuatu banget!”, alias mwahal, cantik, keren, kinclong, gengsi,… hehehe… apalagi (katanya) itu simbol “pengorbanan” si cowok yang ngasih itu diamond ke ceweknya. Pun, simbol kesetiaan, karena batu itu memang materi yang paling keras di kelas bebatuan (iya kah?). Ya iyalah, pengorbanan… kantong jebol… hihihi… Kalo mau “mutusin” tu cewek, si cowoknya juga mikir dua kali, bakalan balik modal gak ya? hehehehehe… So, gimana gak jadi simbol pengorbanan n kesetiaan?
    (kenapa, We? Ada yang nagih pengen dikasih cincin bermata intan berlian, ya? Oups!)

    Tri

    September 15, 2008 at 1:20 pm

  3. hawe sedang bingung mau beli cincin berlian untuk calon istrinya????

    hehe

    Sky

    September 15, 2008 at 2:58 pm

  4. cash juga boleh 😀 hehehehehe

    hanny

    November 3, 2008 at 11:50 pm


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: